Tror jag hittat den!

Kategorier Träning

Skrev ju härmdagen att jag ville ha tillbaka min pepp! Så trist att inte känna sig motiverad eller peppad… men efter att deltagit i terränglöpning, lyssnat på inspirerande människor, styrketränat, boxats, gått på lunch pw (igen) och lagat matlådor känner jag mig pepp!

Att titta tillbaka på min träning under februari ger en liten vink om varför det kändes tungt, plus (hemska) hormoner, och min strulande axel. Jag är så tacksam för att jag nu är frisk och kan träna som vanligt, samt att min PT-online peppar mig, svarar på mina frågor och kommer med förslag – TACK Sofia 😉

Idag när jag kom tillbaka från min pw på rasten sa en kollega “har du gjort nåt särskilt, du ser jaa, annorlunda ut?” ohh gissa om det gjorde mig glad! Vill inte väga och mäta mig förrän i månadsskiftet om mindre än två veckor, men jag hoppas att något hänt framförallt att det syns på mina kort som mannen min tar på mig…!

Efter föreläsningen i helgen och långa mail med Sofia ska jag nu strama upp min kost ännu mer och göra små justeringar. Till en början lägger jag nu in allt i appen Shape up innan vi börjar peta. Dagens diagram (fördelningen mellan kolhydrater, fett och protein) var inte så bra som jag hoppades på, och blir en fingervisning om vägen!

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.