Veckans boost

Kategorier Inspiration0 kommentarer

Denna veckan vill jag boosta dig med att ta fram papper och penna! Skriv ner vad du har för mål – det kan vara att vakna utvilad, träna 3 dagar i veckan, lyckas med tentan, åka på weekend i Rom… Vad vet jag – men se till att skriva ner ditt/dina mål.
Nästa steg är att skriva en plan för hur du ska nå ditt/dina mål. Vad behöver du göra avkall på, köpa hem, lägga tid på, prioritera…!? Såklart är det bra om du har ett datum eller en tidsaspekt med.
Sista steget, och kanske det svåraste – gört! Det du skriver ner ska ju göras också, så se till att det är görbart och sätt inte ribban för högt! Såklart kan det vara utmanande och lite obekvämt, men ett mål utan en plan som genomförs – är bara en önskan..!

imageMitt mål (ett av flera) är att instruera på SATS. Hur ska jag göra för att komma dit? Nu är det sista veckan innan det är dags för “audition” och jag är fokuserad på att ge min kropp och knopp goda förutsättningar för att lyckas. Sömn, bra med påfyllnin, rörlighetsträning, öva på upplägg, plugga på anatomi och lyssna på musiken.

Vad har du för mål? Hur ska du komma dit? Se till att göra´t!

 

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.