Träna med mig på Studio P.e.p.p

Nystart, januari, målsättningar och rutiner! Älskart – alltihop och särskilt vårterminen på fina Studio P.e.p.p. Schemat innebär lite nyheter och jag kommer att hålla två nya klasser, det är SOMA move och Yoga för löpare. Sedan blir det såklart klasserna Yinyoga, Yoga och MammaBaby och fler timmar med PT klienter! Du är varmt välkommen för att komma och träna med mig på Studio P.e.p.p!

SOMA move: Svettig, kraftfull, graciös träning! Du kommer att flyta genom starka rörelser, barfota över din matta och golvet. Du andas i harmoni med din rörelse. Fri från tankar och låter din kropp vara i nuet. Svetten droppar på mattan. Du känner dig stark, kraftfull och graciös på samma gång. Andas in och njut! Musik som lockar till kroppen.
Tisdagar kl 19-20 och lördagar kl 09-10

YIN: Lugn, stilla och i harmoni med ditt andetag. Strumpor, och sköna kläder på för att behålla värmen inuti, in i positioner med hjälp av bolster, block, bälten och filtar för att kunna smälta i både sinne och kropp ett par minuter i varje postition. Andetagen djupare, bredare, fylligare och du får mer utrymme inifrån och ut att vara ditt bästa jag. Andas in och njut! Musik som lockar till sinnet.
Tisdagar kl 20:15-21:30

Yoga för löpare: Rörelser, andetag och närvaro för ökad rörlighet i höfter, baksida lår och bröstrygg, starkare core och djupare andetag. En klass som passar alla som har en kropp, och löpare lite extra bra. Musik som lyfter klassen och upplevelsen.
Onsdagar kl 19-20

Yoga: Balans, styrka, smidighet, stillhet, kraft och svett. Allt under en och samma klass, i harmoni med ditt andetag rör vi oss barfota över mattan till musik som lyfter, texter som för dig inåt och landar i stillhet för att hämta hem det Du skapat för din kropp och sinne under klassen.
Fredagar kl 11:30-12:15

MammaBaby: Styrka inifrån och ut, träning för bäckenbotten och djupa magen, för baksidan av kroppen, rumpa och ben så att Du kan vara en starkare mamma i vardagen och inte känna dig begränsad i din egen kropp, varken med läckage, smidighet eller styrka. Personlig träning i liten grupp med ditt barn och 5 andra kickass nyblivna mammor.
Fredagar kl 9:30-10:30

PT: Bygga styrka inifrån och ut, smidighet, explosivitet, kondition, balans och närvaro! Låta små till synes lätta rörelser få dig att känna svetten rinna, musklerna darra och läpparna le, låta kroppen ta ut stora rörelser, med eller utan belastning och känna att din kropp är fantastisk!
När det passar, från 06 till 18:30

Vad väntar du på!? Kom till studion, skicka mig ett mail så ses vi för ljuvliga timmar tillsammans!

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.